Merhaba güzel anneler 37+4 günlük olduk bebek baş aşağı döndü fakat ayaklarının nerde olduğunu bir türlü hissedemiyorum poposunu göbek deliği hizamda hissediyorum çıkarıyor dışarı doğru ve sert olduğu için popo olduğunu düşünüyorum ama ayaklarını hiç hissedemedim kaburgama da vurmuyor