kubra_sacak Kızlar bugün 37. Haftaya girdim ve nerdeyse 3 haftadır özellikle el parmklarımın eklem yerlerinde ağrı var ama böyle tam ağrı gibi de değil çok ilginç açıp kapatırken zorlanıyo sabahları ve gece. Gün içerisinde zorlanma olmuyo ama hissediliyor yine yaşayan var mı böyle birşeyy ??
Mavilibulut kubra_sacak canım aynısı bende var bazen yatarken örtüyü üzerime bile çekemiyorum tutamıyorum doktorum ödemde kaynaklı olduğunu söyledi tuzu bırakınca bir az olsun rahatladım ama geçmedi sanırsam doğumdan sonra anca geçer 🤦🏻♀️
Aselberkan kubra_sacak yaa canım 39+6 yim bu hafta benimde sabah uyandığımda parmaklarım zonkluyor sebebini doktora gdiince soracağım ama.anlamadim.yeni basladi
Arya12 kubra_sacak karpal tünel sendromu olmuşsun canım büyük ihtimalle bende de var. Özellikle sabahları sanki parmaklarımın üstünde birisi tüm gece boyu yatmış gibi acıyor. Hamilelik sonrası kendiliğinden geçermiş.
kubra_sacak Babyveannesi yaa vitamin de kullanıyorum oysa ki yumurtamı sütümü yoğurdum u da yiyorum, içiyorum hep anlamadım ayak parmaklarında da var ama el daha fena 🙈
Babyveannesi kubra_sacak bende vitamin kullanıyorum ama son haftalarda bence ihtiyaç artıyo o yüzden yaşıyoruz bu parmak ağrılarını
kubra_sacak Mavilibulut tuzu tamamen mi bıraktın canım? İyi yalnız olmadığıma da sevindim bir taraftan korktum çünkü 🙈 hatta sabahları sağ elimin serçe parmağı takılıyo arada kapatamıyorum 😅 dedim noluyo bi sorun mu var bende
Mavilibulut kubra_sacak yalnız değilsin canım kesinlikle bazen ağlayacak gibi oluyorum parmağım kırıldı falan sanmıştım şimdi alıştık 😂 tansiyon düşüklüğü çok yaşadığım için bol tuzlu yiyordum şimdi yemeğe normalden biraz az tuz atıp ekstra hiçbir seye tuz atmıyorum canım birde ekmeği tam buğday yemek ödemi azaltiyormus
hencacalik kubra_sacak aynısını yaşıyorum ben de, doğal maden suyu ve calsiyum içeren gıdaları bol tüketmek gerek bu ara, son haftalar hep bebeğe gidiyormuş
kubra_sacak Aselberkan ay az kalmış senin de inşallah sağlıcakla doğurursun canım 🙏 bugün sorcam bende
kubra_sacak Arya12 yaa hiç bilmiyordum bunu 😶 bugün randevumuz var doktora da söylicem yine nolur nolmaz diye inşallah geçer 🙏 uzun zamandır olmadığım kadar hatta hayatımda olmadığım bi kilodayım onun da etkisi vardır diye düşünüyorum acayip şişim çünkü 🙈
kubra_sacak Mavilibulut aslında hiç ekmek yemesek iyi de tutamıyorum kendimi normalde yemeyen ben ekmek delisi oldum. Tam buğday alıcam bugün o zaman bide öyle yapıyım canım teşekkür ederim ♥️
Mellike Ayni agriyi bende yasiyorum bugun 37 olduk 1 2 haftadir var bende de , sanirim hem odemden hem de vitamin eksikliginden , ben buz koyuyorum iyi geliyor gun icinde biraz acilmis oluyor en azindan 😔