Gul_tayfun38 Kızlar ben kayseride doğum yapmayı düşünüyorum şehir dışındayım hastane ve doktor ile ilgili hiç bir bilgim yok onerdıgınız hastane ve doktor var mı ? Ve doğum ücreti ile ilgili bilgınız varsa yazarsanız çok sevınırım
bebisannesi063858 Gul_tayfun38 ben hüma hastanesi Cahit beyde doğum yaptım Cahit beyi öneririm bı gidip nasıl diye bakabilirsin doğum ucreti de 2500
12340 Gul_tayfun38 Ben Tekden Hastanesi’ne gidiyorum Özlem Katırcı’ya çok memnunum ilgisi alakası doğum ücreti 2500 TL Muayene ücretide 135 TL