Kizlar basindan geciren varsa bi akil verin ya deliricem bu kasintidan, su an saat sabah 4 kasintidan uyandim uyuyamiyorum cok kasintim var ya deli etti beni 😔 ben Almanyada yasiyorum kontrole gittigimde dili bilmedigim icin doktora da soyleyemedim gecen konrolumde test yapti mantar cikti ilac verdi sanirsan ki C vitaminiydi 6 gun kullandim ama hic bir faydasi yok cok rahatsizim bu sefer konrole gittigimde de hic bakmadi konrol etmedi sormadi bile doktorum pek ilgilenmiyo bebek iyi hervsey yolunda deyip gonderiyo beni ben napcam bu kasintiyla ya bi akil fikir verin cok rahatsizim bir de cok akintim oluyo mu mantar yuzunden 😰