Eva41 Nihalcelikk canım yapıştırmalı dikişti benim ki zorluk yaşamadım yanmadan başka 2 haftada gayet iyi olmuştum ben
teletabi Nihalcelikk 9 gün oldu ama hala iyileşmedi. Bi dikişim açıldı. Allahtan altı kaynamış sadece üst derisi açık ilaçlarla düzelmeye çalışıyorum canım.
Prensesim2018 Nihalcelikk bende 2 hafta olmadan sukur dusmustu sadece ilklerde idrar yapmakta zorlandim yoksa cok sukur iyiydi
Zuvalll Nihalcelikk benim ilk doğumumda dikişim açılmıştı ters bi hareket yapmıştım.Afedersin ama kalem girecek şekildeydi.tam anlamıyla 40ım çıktı öyle iyileştim.Oturmak eziyetti resmen.Temiz ve kuru tutmaya gayret et canım Allah yardımcın olsun