Merhaba kızlar. Gebzede doktorum burhAn şeker. Şuan 37+6 günlüğüz. Geçen cuma çatal muayenesi yaptı. Kemik var kemik aşağıda dedi. çatı dar dedi. Bebek çıkması zorlar bebeğe zarar verebilir dedi. Yani Uygun değilmişim normale. Sezeryan olacağım maalesef. Kendimi o kadar normale adamıştım ki. Hayal kırıklığı çok yaşadım. Burhan beye giden gebeler bana yardımcı olsa. Doktorum sezeryancı mı? Yoksa normalci mi? Bide bebeğim baş aşağıda iki haftadır. Doğum pozisyonunuda almış. 🥺 off offf normal istiyorum yaa 😔😔