Valla ben de yaklaşık 2 ay önce tam 9 gün boyunca ne koku alabildim ne tat alabildim grip gibiydim ama korona da değildim 🤔belki de o idim ve atlattım 😒ben ki kolonyadan nefret eden ben 9 gün boyunca o ağır kokuyu bile alamadım eğer bu o değilsede allah kimseye yaşatmasın