Merhaba. 34. haftaya girdik birkaç gün önceki kontrolümüzde bebeğin baş aşağı pozisyondan makat geliş pozisyonuna döndüğünü öğrendim. Haftasına göre kilosu önde. Bunu da göz önünde bulundurarak merak ediyorum böyle olup da sonradan normal doğum poZisyonu alan var mı?
ekstra bir şey yaptınız mı yoksa kendiliğinden mi düzeldi? Doğum yapmışsanız eğer nasıl bir yol izlendi?