Her kese merhaba😚😘🥰
Güzel Anneler,Bebek bekleyen Hamileler,Bebek Arzusunda olan güzel hanımlar🌸🦋❤Rabbim her birinizi korusun,Evlatlarınızı korusun,sağ salim kucağınıza alın İn şa Allah,olmayanlara Rabbim sağlıklı,hayırlı evlatlar nasib etsin..🙏🙏
Gelelim doğum hikayemize,uzun ola bilir hakkınızı helal edin,uzun yazmamin sebebi belki korkuyla hamilelyini geçiren adaylarımız vardır ,daha karnindayken sorunu olduğunu bilen hamileler vardir benim gibi,moral olsun diye yazıyorum..🙏🦋🌸❤
Daha 21 haftalikken detaylı müayenede dopler kalbinde rahatsizlik olduğunu görüntüledi,atar damarlarin transpazisiyasi denildi,yani bebeyimin damarları ters yere çıkıyordu yer deyiştirmişdi,gitdiyim bir doktor bana bebeyin doğumda ya ölür ya kalır dedi,hayatim zindana döndü,burda post açdım Ramazan ayiydı bana ve bebeyime çok çok dua edenler oldu,Allah her birinden razı olsun İn şa Allah🙏❤Başka doktoro göründüm,perintologla görüştüm risk olmayacağını,belki doğduktan sonra ameliyat ola bileceyini söyledi.İçim rahatladı,benim için önemli olan bebeyime sağ salim kavuşmakti,gerisini zaten hallede bilirdim.Çokk ,çooook çokkk dua etdim,ağlayarak uyuya kaldığım günler oldu ve geldik 36 haftaya ,işte en önemlisi bundan sonra,felaket meyerse beni bebeyimde beklemiyormuş,vicdansiz doktorlarda bekliyormuş,36 haftada müayene oldum her şey güzeldi,yolundaydi,benim doktorum karonaya tutuldu,izne çıkdı,başka 2 doktor rahatsızlığından dolayi bebeyin,beni kabul etmediler.Koşmacalarla başka doktor bulduk,tamam benlik dedi içim rahat doğumumu bekliyorum,hafta oldu 37,38,39,40 bende tık yok 40+2 gece nişanım geldi ve hafif ağrım vardı,duş aldım ,yatdim sabah ağrım yok olmuşdu,ama lavobaya gidince lekelenmem vardı ve gün içinde artmaya başladı,doktoru aradım bana çatı müayenesi olduğum için lekelenmenin olduğunu söyledi,bende 36 haftada müayene oldum çatım dar ve eyriydi,bebek çok kilo almazsa normal doğum yapacakdım.Aklımı kurcaladı bu durum ne yani 4 hafta önce müayene oldum,şimdimi lekelenme oldu diye,görümcemi aradım hastaneye gidelim dedim,geldi çantalarımı aldım direk hastaneye, çunki kanım artmaya ve ben tedirgin olmaya başlamıştım.Doktor geldi yine müayene etdi ,açılman yok dedi git eve gelirsin sancin artarsa dedi,gün içinde birde vaginadan kasilmalarım başlamışdı hiç hayatimda öyle acı hiss etmemişdim,neyse ben israrla ultrasona girecem dedim,iyikide girmişim meyerse bebeyim kuruda kalmış,suyum sızmış haberim yok,lavobaya çok giderdim bebek sıkıştırdığı için zann ediyordum meyerse suyummuş.Hem suyum gitmiş,hemde kalan su kirlenmiş,bebek boğula bilirmiş bir kaç saat içinde ameliyat olmamı söylediler.Geldim doktorumla konuştuk,durum böyle böyle dedik merak etme,korkulacak durum yok,yatışın yapılsın dedi.Yatış verildi ,Allahim geçirdiyim en zor 1 gece anlatamam çokk korkunc bir gece geçirdim,bu arada gitdiyim devlet hastanesi,gece 11 ağrım artmış ve tansiyonum kalkmış 140 ben ölüyorum resmen,banamısın demiyorlar ne ilaç,ne iyne yapmıyorlar.Artık gece 4 olunca ağrıdan serseme dönmüşdüm annemi aradim geceyle gelib hastaneyi ayağa kaldırdı,iynenimi yaptılar zar zor sakinleştim uykuya daldım.Sabah oldu,sezeryan olmamı bekliyorum doktor yok,saat 12 olmuş haber yok,kasılmam artmış fenayım,doktor gelib çatı müayenesi yapıyor yok diyo tık yok açılman yok ,ben sezeryan bekliyorum doktor baanna normal doğum yaptırmaya çalışıyor.Tabi ben sinirden artık kriz geçiriyorum,bebyimi kayb etmek korkusu bir yandan ,ağrı bir yandan saat olmuş 4 hala ben bekliyorum,doktor annemi almış odaya ,demişki bu çocuk doğsada 5 6ay kalır onun için ben sezeryana almak istemiyorum,hem kız yarıcan olur,hem bebek yaşamaz filan,karar verin kızmı bebekmi diye,anlayacağınız son anda bu doktorda tırsmış ,beni öyle ağrıyla kıvrıla bırakmış ortada.Ben bunu duyunca karşımda kim dura bilir?asla kimsede duramadı, aldığım gibi çantaları direk eve geldim,yolda özel hastaneden 1 doktorla görüştüm durumu anlatdım ,zamanin olmadığını,hemen hastaneye gelmemi söyledi saat 5de artik yatışım yapıldı,gereken tüm önlemler alındı,bebek için gerek olursa diye en iyi doktorlar toplandı ve 19.38de 3.550qr,52sm paşamla kavuşturdu doktorum,gülerek girdim sezeryana spinal anestezi yapıldı,hiç korkum yoktu taki bebeyimi benden alınca ağladımı diye sordum,evet şimdi ağlıyacak,dediler ve o ağlayınca bütün dünya durdu,kalbim bir an durdu sanki,onunla birlikte ağladım 5 ayindan,her gün Rabbime doğumda yaşasın diye o kadar ağlamıştımki,duymuştu sesimi şşükürler olsun..Gösterdiler yavrumu mosmor morarmışdı🥺🥺🥺 hem kordonu dolanmıştı,hemde susuz kalmışdı,kurban olduğum o şekildede yaşatmışdı bebeyimi,çok şükür🙏🙏🙏Doktora ağrim vardı neden diye sordum,1parmak açılışım varmış o yüzden doğum sancısı çekmişsin dedi,diger doktorsa hiç açılman yok deyip beni ortada bırakmıştı…Sabah olunca korse takmadan artık ayaklanmışdım,bebeyimi görmek için sabrsızlanıyordum,gitdiyimde kardiolojiden doktorun geleceyini müayene edeceyini söylediler,doktor gelince daha çok sorunların olduğunu öyrendik,ameliyat şart dedi,ama risk yok dedi,1 ay sonra müayene olmamız gerektiyini söyledi💙🦋🌸Sabahida eve çıktık,bebeyim şu an yanımda,eli elimde,teni tenimde ,rahatsızlığı var belki ama,sonunc olaraq yapa bileceyimiz bir şeyler var,Rabbim evladımı bana bağışladı,koklamayı,kucağıma almayı nasib etdi,gerisi zaten zamanla düzelir..🙏🙏Dua edin kızlar,çok dua edin..🌸❤
Uzun yazmamin daha bir nedeni,doktorunuzu çok iyi seçin,vakti zamaninda kontrollere gidin,hiç bir şeyi boş bırakmayın,bir rahatsızlığınız varsa üstüne düşün,doktora görünün.Ben her ay müayene olmama rağmen ,başıma gelmeyen kalmadı.Tabi işini bilen,meslegini layikince yerine yetiren doktorunda olması şart😚😚
Rabbim her kese yavrusuna sağ salim kavuşmayı nasib etsin,çok güzel bir duygu,sanki 27 yıl boş geçmiş,hiç yokmuş gibi,11 gündür ben yaşıyormuşum gibi zann ediyorum..🥰😘😍🤩Uzun ve hoş olmayan kavuşma hikayem olsada,okuyan her kes hakkını helal etsin..🥰😘😍Sorularınız olarsa cevaplaya bilirim..😘🥰❤🌸🦋Her kese iyi günler😘😘🥰