NeclanuR123 32.haftamdayim ve sekerim yukselip duruyo ayni durumu yasayan varmi kizlar oda cok bas agrisi ![`yapiyo`` )
Cansummm NeclanuR123 35+1 deyim 19. Haftamdan beri diyet yapıyorum ancak 1 haftadır insüline başladım şekeri dengeleyemediğimiz için