Guguklu_saat Merhaba güzel anneler 🌸🌸 haftam 38+2 şuan çok fazla kasılmam var belim ve bacaklarım çok ağrıyor bebekte hareket halinde doğum başlayınca bebeğin hareketleri nasıl oluyor 🙄
egeninincisii Guguklu_saat 😬38+0 ben de şurada bekleyeyim. Uygulamada bile “bebiş doğdu” butonu çıktı , bizde hala sancıdan başka tık yok, gelsin artık 🥺
mucizem_benimm Guguklu_saat Benim doğumum bugün oldu cnm Sanci gelince bebek hareket etmiyor vajinada cok şiddetli ağrı basliyor.
Senem48 Ay bende aynı durumdayım vajinadaki baskı ve ağrı arttı sabahtan beri çok kasiliyor karnım ama bebiş hareketli pek anlayamadım bende
Guguklu_saat Senem48 dün akşam yaptım doğumumu 🙈 bebek gerçekten hiç hareket etmiyor kasılıyor ama hani sertleşme oluyor ama hareket yok
Guguklu_saat beatrice00 düzenli değil düzenli olsa dakika tutacağım falan ama yok sabaha kadar kaç kez uyandırıyor kasılma batma hah diyorum geçiyor 🤦🏽♀️
Guguklu_saat mucizem_benimm yaa hiç öyle bir his olmadı sadece karnım sertleşiyor kasılıyor batıyor hala var demekki benim bebekte hep Hareketli
ggmom Gebelik egitimimde bebek hareket ettigi surece sancilari evde takip edebilirsijiz ne zaman hareketi kesilir oyle hastaneye gein demişti
Prensss61 Sancılar tam başladımı bebek çok hareket etmiyor heralde dhaa doğrusu ben o heycan ve skntıdan 😅 hiç farkına varmadım hareket ediyormu etmiyormu sancıdan dolayı 🙈
Guguklu_saat Prensss61 hahaha sizin bebiş doğmuş sanırım Allah analı babalı büyütsün inş 🙈 🌸 allahım benimde gelsin artık zamanım bende heyecandan farketmeyim istiyorum ya 🙈
Melike145334 Guguklu_saat tuhaf bir his o bir anda sert hareketler yapıyor sancı giriyor rahim ve makatda normalde hıssedilenden daha sert bır baskı oluyr
Bsraydin Bnm hatrladigim bi hareketlenme yoktu…bnce hareket olmuyor bebekte..yavrum sakince bekliyor cikmayi zaten alanı da kalmamış 😁