Merhaba kızlar
Bugün bel ağrım ve hafif kasık ağrım vardı doktoruma ilettim hastaneye bir görün dedi. Çatı muaynesinde açılmam çıkmadı birde çatı muayenesini sürekli çok acıyor kötü gibi gösterdiler hiç anlatıldığı gibi değildi. Daha snr nst bağladıklarında doğum sancılarım düzenli geliyordu ve ben hissetmiyordum şuanda hastaneye yatışım gerçekleşti ciğer geliştirici iğneler kasılmaları önceleyici haplar kullanıyorum böyle bir durumu yaşayan biri oldumu acaba birde dua edin kızlar