EdaMesut Dephnne eğitim ve araştırmada kontrole gittiğimde doktorum 3 saatlik bir yatış verdi iğne vurulduktan sonra.. biraz dinlenip taburcu ettiler hiç ödemede yapmadım. Eczaneden kendileri aldılar iğneyi.