Balbocegi_ Muuciizeemm canim sen acile git baska doktor vardir birdaha ona bence asla gitme yasal yapmayandan ne hayir beklenir ki
Semaaa Allah Yardımcın olsun 😞 bende yoğun kanama yaşadım sonra da parka düştü, hatta parça parça düştü, acile gittim ilaç verdiler o ilaçla birlikte kanamam arttı o günde ertesi günde kontrole gittim muayene ettiler kürtaja gerek yok temizlenmiş dediler
beatrice00 Muuciizeemm kacinci haftadaydiniz ve bebek olusmus muydu? 10 gun bekleyelim dediyse suan kanamaniz var kendiliginden düşüyor ne guzel doktor mudehale etmek istememiş. Ben de kendiliginden düşük yasadim anlattiginiz gibi oldum. Sabah gittim zaten gece kesenin düştüğünü anladim beta hcg degerime ve kanima baktilar iyi olunca eve geldim 8 9 gun bu sekilde kanamam oldu zamanla azaldi sonra tekrar kontrole gittim parca kalmadığı soyledi doktorum 2 ay sonra tekrar hamile kaldim suan dogumuma gun sayiyorum korkmayin sakin
Muuciizeemm beatrice00 kese 7 haftalıkdj bebek oluşumu da vardı dün kanamam başladı sabah kesildi kanama doktor müdahale etmedi zaten şuan baya ağrım var
Balbocegi_ beatrice00 ben 5haftada a gittim kese vs yoktu doktor tahlil verdi haftaya gel olusur dedi birde adet olcam vakit silik kan gelmisti hsmile oldugumuda ordan anlamistum dusuk olmaz dimi yani kese gorumur
Muuciizeemm Balbocegi_ ben 6+5de duyamadım doktor bir hafta daha bekliyelim dedi bir hafta sonra tekrar duymadı 7+1olmustu bir haftada bir önce ki gebeligimde bu şekilde oldu
Cancazim Balbocegi_ 6 gttim kese vardı kalp atı mi yoktu 7 de leke geldi 8 de düştü zaten bazen geç döllenme olabilir 9 haftaya yada 10 haftaya kadar duruyolar ama bnm düştü boş gebelikti
Gezmis Muuciizeemm iki kere yaşadım bu durumu gerçekten çok kötü rabbim yardım etsin sana kürtaj olmaktansa kendin düşürmeye çalış ben öyle yaptım bi kaç soğanı tüm şekilde haşla ve suyunu iç tadı çok kötü ama iyi geliyor geçmiş olsun 🙏🏻
Muuciizeemm Gezmis teşekkür ederim benim de bu ikinci oluyor ilkinde kürtaj oldum sonrasında gene bu ağrıyı çektim acilde hiçbir şey yapmıyorlar ama bu ağrı çok zor
MrsBeril Muuciizeemm canım benim de ilk hamileligimde kanama ve siddetli ağrı olmuştu. Birkaç gün sonra parça düstü ama mutlaka doktora goster
Eceslh Muuciizeemm yani endişelendirmeyim ama benim bildiğim o gitmessn eğer tam temizlenmesse zehirlemeye başlayack.. doktorun bi ihtimal tutunr vs demek istems .. ama senin suan düşük başlams ve anında zehirler
beatrice00 Balbocegi_ yok sizin durumunuz farklu yerlesme kanamasidir o bisey olmaz kendinize dikkat edin sadece doktorunuza duzenli kontrole gidin
Muuciizeemm beatrice00 gebeligimj 2. Haftada öğrendim kan sulandırıcı ve progestan vermişti kan sulandırıcıyi 10 gün önce kesti
Gezmis Muuciizeemm çok iyi anlıyorum seni canım şuan 3. Gebeyim bende 3 aylık oldum ilk defa bu kadar ilerledim umarım senin içinde herşey güzel olur atlatırsın hemen.
Muuciizeemm beatrice00 yerleşme kanaması bu kadar sancılı ve fazla olmaz sanırım adet sancısınin on katı gibi
Balbocegi_ beatrice00 birde birsy sorucam alakasiz olucak ama doktor kan vs testi verdi baya bir test var bunlar aile hekimliginden sira alinipta mi yapiliyor ilk doktorumda vermisti ama azdi bunda baya seyelr var
Cancazim Hayır birşey yapma bence acile gt belki kanı durdururlar kanama kesilir kalp atımı da vardır bazen kürtaj yapiyolarken kalp atımını duyuyorlar allahın işi belli olmaz , ama gtmen lazm aşırı kanama sana da zarar verir pandemi den dolayı ne ya ölsün mu insanlar evlerinde
kerimannesi Muuciizeemm valla düşük yapiyorsanda evde yap derim sana yat dinlen bndede ayni oldu sonra gittim dr kurtaj dedi diger gebeligin daha sağlıklı olur emin ol bubada şükür