MerveAAAAA adet olana kadar kasıklarımda o kadar çok ağrım oldu ki nefes alamıyordum ağrı geçene kadar sanki bıçak saplanıyordu kasığıma sonra adet olunca rahatlamıştım, ama sen gebelik istiyorsan inşallah gebesindir cnm, bnde çok heveslendim ve çok üzüldüm seninde üzülmeni istemem sakin kal kan testi yaptır için rahat etsin, 2 yıl bekledim Bn bebeğimi 2. yılımız doldu hamile kaldım bin şükür rabbime şuan 15. Haftaya girdik rabbim isteyen herkese versin, sakın sitrest yapma oldu mu olucak mı diye akışına bırak akışına bırakmazsan olmuyor Bn kendimi serbest bırakınca kaldım inşallah sen hamilesindir de böyle şerler düşünmeye vaktin kalmaz cnm, 🤲❤️