Anne41 Cagla_92 aslında ilk içime sinen isim o ama diğerleri de cazip geliyor ama iki isim koymak istemiyorum 😊 birini seçicem 🐣
Cagla_92 Anne41 Hangisini kendine daha yakın hissediyorsan söylediğinde içine sinmiyor onu koy ama bence içlerinden en güzeli Deren
Anne41 Cagla_92 anladım teşekkür ederim 🤗 deren güzel geliyor kulağa da yüksek sesle söylendiği zaman bakalım belki daha da araştırmam araştırdıkça işin içinden çıkamıyorum😅
Anne41 Cagla_92 iki isim fazla geliyor ya bide herkes tek isimle çağırsın biri farklı diğeri farklı isimle çağırmasın