DYG93 her hastanenin kendi kuralları var. Bunları hastanenizle konuşmanız gerek. Ağustos başında doğum yaptım. Eşim doğuma girdi, normal doğumdu. Refakatçi olarak eş haricinde 1 kişi daha yani toplam 2 kişi gelebilir dediler. Benim doğumum pazar gününe denk geldiği için hastane pek denetimli değildi. 10-15 kişi kadar görmeye gelen oldu 🙈 hatta ben doğumhanedeydim, bebeğimi bebek bakım odasına aldılar. Ebelerden biri o kadar kalabalık var ki camdan içerisi görünmüyor çıkınca rica eder misiniz sadece 2 kişi kalsın demişti 🙈🙈