Kızlar 38+1 de doğum yaptım..Hemşireler ve doktor bebeğimin emmemesi için hiçbir problem olmadığını söylediler fakat kızım bir türlü memeden emmiyor npcamı bilmiyorum şuanlık sağıp biberonla veriyorum ne yapmam lazım emmesi için yardımcı olur musunuz🤲🏻