koala06 Eminesinan Bende 6+3 üm , kuruyemiş yiyorum özellikle kaju ve badem iyi gliyor. Bir de tuzlu çubuk deneyebilirsin
Gmzbrn Eminesinan prilam dr kullan bence ben çok direndim ilaç sonuçta zararlıdır diye düşünüyordum ama kendime eziyet etmişim resmen kullanmaya başladım ve bulantılarım kesildi
Memetzeynep Eminesinan bende 9+6 dayım mıde bulantısından benım istifrada oluyordu gıttım prılam yazmıs ıyı gelıyor sızde tercıh edın bence
rumeysabay Hayırlı olsun canım.doktorundan prilam Dr ilacını isteyebilirsin,bana çok iyi gelmişti, inşallah senin de bulantılarını geçirir
Yooop Eminesinan Benimde ilk zamanlar çok midem bulaniyor du bir lokma bisey yiyemiyordum hatta çubuk kraker bile yiyemiyordum zayiflamistim ayağa kalkacak gücü bulamıyordum ama şuan 4. Aydayim çok şükür iyi oluyormuş insan inşallah sende iyi olursun canım ☺️
Brn16 Eminesinan bende prilam ve emedur kullandım ama ise yaramadı sonra zofran diye bı ilaç verdi doktor çok iyi geldi