Meriimm ben 37. Haftada 34 le uyumlu kizimi dogurdum. 2220 gr 47 cm dogdu. Kuvozde 10 gun falan kalir dediler ama cocuk doktoru kontrol etti 1 saat sonra getirdiler. Kizim saglikliydi butun refleksleri gelismisti cok sukur. Tedbir amacli 3 gece kaldik hastanede. Tek riski gelisim tamamlanmadigi icin ve cok uyuduklari icin sarilik riski daha yuksek. Zorla emzirerek onu da atlatmak gerekiyo, gerekirse mama takviyesi yapilir. Biz yaptik hala devam ediyoruz. Simdi 2 ay 5 gunluk, kilosu boyu akranlarina yetisti cok sukur.