Kızlar merhaba…
Ben 30+6 haftalık hamileyim cuma günü doktora gittim bebeğimin ters olduğunu söylediler bacakları aşsagıdaymıs. Benim bugun çok fazla sancım olmaya başladı yürurken dahi sancım var ve bebegim bugun nerdeyse 2 aydır hareket etmediği kadar fazla hareket ediyor donüyor falan değişik şeyler yapıyor anlam veremiyorum. Doktor erken doğurmazsın ama yinede dikkat et dedi kızlar nedendir sizce böyle bir ağrı yaşayan var mı aranızda? Daha 2 ayı var erken gelmez değil mi?