Arkadaslar merhaba 19+4 gunluk hamileyim gobek deligimin sol alt tatafinda inanilmaz bi agri var sanki yumruk varmis gbi otrurup kalkarken yururken cok agriyor Kendi doktorum uzak oldugu icin burdaki doktora acil gittim oda kum dusuruyor olabilecegimi soyledi ama tahlil bile yapmadi varmi boyle bisey basina gelen bugun saglik ocaginda tahlil verdim bakalim