Songul Allah nasip ederse kizimiz olacak arkadaslar isim konusunda kararsisiz sizce hangisi? Asel Ravza Hazel
NesrinGnerYlmaz Anlamı nedir kızlar ? 1. El gibi bişey mi ? Kağıt oyunlarında AS- 1 demek, el devamı ne biliyim ben ısınamadım. Dilimize çok yabancı gibi geldi.
mercimek Ben de kızımın adını Hazel Yüsra koyacam inşallah anlam açısından da güzellik açısından da bence kesinlikle Hazel💕
mrvgun Anlamları hepsinin güzel aslında ama söyleyiş olarak ben Hazeli daha çok beğendim. Asel çok yaygınlaştı bu ara. Ravza ismi de güzel ama biraz söyleyiş açısından zor gibi. Sağlıkla gelsin, adıyla yaşasın minik 💕💕
Mybabe Hazel bence hem ingilizcede de kulaga gelisi cok guzel yarin bir gun egitim icin veya yasamak icin yurt disinda bulunursa hic zorluk cekmez ve aseli artik herkes koydu 😑
Mybabe Songul asel direk bal demek arapca Kuranda da baldan, sutten, saraptan (guzel icecek) irmaklar vardir diye gecer irmagin adi asel degil yani
SerapUGR Mybabe muhammet suresinde cennetteki bal ırmagından bahsederken kullanılmıştır yani iki anlamada gelir
Mybabe SerapUGR tamam cennetteki bal irmagini kullanirken ve enharun tamlanan oluyor yani ve enharun min aseli ( baldan irmaklar) diye geciyor yani tek anlami baldir ama tabii ki Kuranda geciyor hemde bal tamamen homojen oldugu icin saf temiz bir seydir guzel bir isim olur ama ben yine Hazel derim
Mybabe SerapUGR ya daha 2 hafta once arkadasim asel koydu ve bu aralar 4 asel oldu etrafta benim suan erkek gorunuyor ama kiz ciksa hic fikrim yoktu simdi hazeli okuyunca aklima geldi amerikali bir arkadasimin adi hazeldi ve turkcesi de cok guzelmis