Cafede herhangi bir sağlık probleminiz yoksa bebeğin ve senin, bebek bir gün bile içerde kalsa onun yararına. Çok iyi yapmışsın canım ve muhtemelen ozele gidiyorsun hemen sezeryan yaptırmak istedi doktorun dimi? Benim salak doktorumda aynı tutumda olduğu için 35. Haftada değiştirdim doktorumu. Ona kalsa 37. Haftada bebeğimi sezeryan ile alacaktı. Kabul etmedim. Herhangi bir sağlık problemi yokken, doktorun ajandasina sırf uymak için kusura bakmasın bebeğimi daha vakti varken ana karnından çıkartılmasına izin veremem. Anında doktoru değiştirdim bence sizde tavrinizi koyun sırf kendi ajandalarina uysun diye, kolaylarina sezeryan geliyor hemen aradan çıksın diye bu ozeldeki doktorlar böyle yapıyorlar çok yanlış. Bebeğin sağlığı yerindeyse bekle ne gerek var erkenden vakti dolmamış çocuğu almaya