Busenurrr Kızlar bikaç gündür kahverengi akıntım var ilk olduğu zaman doktora gittim bi sıkntı yok normal dedi ama yinede korkuyorum neden oluyor bu
Nondefined Busenurrr hamilelikte hormonların değişimine bağlı akıntı renginin değiştiğini okumuştum. Benim doktorum da normal dedi.
yumukeller Busenurrr benimde kahverengi akıntılarım oldu ara ara ve günlerce sürdü. Çok şükür bı sorun yaşamadım. Bebek iyi dedilerse strese girmeyin daha fazla oluyor inan
Selinn1903 Busenurrr önlem amaçlı progestan vermediler mi? Benim de 7+4 de oldu doktora gittim önlem amaçlı progestan verdi ilaç sayesinde mi bilmiyorum akıntım 2 gün sürdü şu an yok
merve90 Benim 25.haftada oldu kahverengi akıntı rahimim incelmiş 2gün hastanede yattım şuan ilaç kullanıyorum erken doğum riskim var