Merhaba arkadaşlar 17 gün önce genel sezeryan doğum yaptım. Ve hastaneden beri afedersiniz vajinal bölgemde yanma,kaşınma,ağrı oluyo. Tuvalete gidicem diye korkuyorum. Doktor antibiyotik verdi ama geçmiyo. Temizliğine ,çamaşırı sık değiştirmeye dikkat ediyorum ama geçmedi. Hamilelikte de enfeksiyon geçirmiştim fitil vs kullanmıştım ama bu başka bişey acısı yanması beni ağlatıyo. Var mı bunu yaşayan neden olmuş olabilir 😭