kadeerrr Kızlar biz 14+2 olduk canımız sürekli ekşi istiyor tatlıyı hiç aramıyoruz😍 sürekli limon , ekşi üzüm , yada marula limon tuz sıkıp yiyoruz 😻 benim gibi olan var mı
sukayhanacar kadeerrr valla benim de öyleydi sürekli ekşi yedim tatlıdan tiksindim kü zaten sevmiyodum 28 haftalığız hala ekşi daha ağır basıyo oğlum benim gibi ekşici olucak sanırım😂
koala06 kadeerrr Bende 6+3 üm bende öyleyim kornişon turşu , limon. Bide hayatımda sadece 1 kez çatalın ucuyla tadına baktığım Konya Otlu Peynir i istiyorum. Çevremde konyalı arıyorum deli gibi 😂😂😂
irva kadeerrr İlk 3 ay paso ekşi şeyler yedim.😃 oğlum ekşi manyağı.6 aylık olduk hala öyle çikolata yerim tık yok.Limon yerim kudurur içerde.
handesen73 kadeerrr ilk aylar bnde oyleydim eksi olan ne varsa yiyordum hergun rahat 2 limon yedigim oluyordu tatlidam tiksinmistim hala eksi asigiyiz oglusumla ama fazlasi zarar tabi biraz tutmaliyiz kendimizi
Melek_2121 kadeerrr bende ekşi manyağı olup çıktım limon nar ekşisi bide turşu faz gecilmezim oldu oğlum sayesinde çıktı 19 haftalık olduk😄
kadeerrr Melek_2121 maşallah sende bizdensin o değilde farkettiyseniz aramızda koz annesi daha çıkmadı hepsi oğlan maşallah 🤣 demeli oğlanlar daha çok düşkün oluyor demek 🤣
babysevgi kadeerrr hep eksi yedim 22 den sonra tatlıya döndüm ama kızım olcağını 13 +5 de öğrendim :) suan limonata içiyorum ama baska eksi şeyler yiyemiorm midemi cok kötü yapıyor
kadeerrr babysevgi veee tatlı seven bir minnoş bebiş 😍 normalde erkekler tatlı sever derlerde tam tersi burada
Melek_2121 kadeerrr aynen cnm hani diyorla ya kız bebekte ekşi yeniyor ama hâlbuki erkek bebeklerde daha çok ekşi istiyor insanın canı ilk oğlumda da eksiyle asermeye başladım bunda da öyle oldu valla😊
rabisimm Bende yarın 10. Haftama gircem sürekli ekşi yiyorum hamilelikten önce de tatlıyı sevmezdim ama halende sevmiyorum benimde mi erkek acaba 🙄 şimdi şüpheye düştüm 😁🤭
pasaklikontess kadeerrr aşırı tatlıcıydım artık baklavayı pekmeze batırıp yiyesim geliyordu hamile kaldım canım kuzukulağı (labada) istedi çiğköfte bol turşulu limonlu Cimcime geliyor şimdi ekşici olucak heralde onun tatlıyla arası yok 😋
babysevgi kadeerrr yok valla benim yakın arkadaşımda kız doğurdu 😂 sonlara doğru nutella kavonozu gömüyordu o kdr tatlıya düşkündü . Baslarda da hep eksi yedi aynı bnm gibi . Tam tersi kızlar tatlı yedirir diyolar
Cramel Melek_2121 ben o sözün çocuk yapma zamanı için söylendiğini düşünüyorum. Bir araştırmaya göre asidik ortamda erkek sperm hücreleri daha az yaşıyormuş. Bu asidik ortam da yediğimiz şeye göre değişiyormuş. Limonda falan da asit var. Bence öncesi için söylenmiş bir söz. Ama yanlış düşünüyor da olabilirim ☺️
nisotti 6-7 haftalikken bulanti kusmam cok cok fazlaydi. Sadece eksi bastiriyordu icimi. Su an canim surekli tatli yemek istiyor. Yaklasik 13.haftadan beri. Bence tatli hakki %si daha fazla😂