33 hafta da Nts yaptıran varmı ?
Busra_2018 33+2 yim. Perşembe günü bende gireceğim.
Busra_2018 yaptırdım
Busra_2018 ben 33 de başladım
Busra_2018 35de yaptırdım bende
Ben yaptırdım
Busra_2018 31 de başladık
Zynp01 normal doğum olunca mı yapılıyor
Busra_2018 hayır sexaryen istiyorum en baştan beri
Busra_2018 ben yaptirdim
Busra_2018 32 de başladı doktorum nst ye göndermeye
Seraparsln benden daha istemediler
32de kontrole gittim istemedi doktorum bir sonraki kontrolü 36ya verdi o zaman istedi
Busra_2018 30 da girdim ben ilk 😊
Busra_2018 27 de girdim canım
Busra_2018 30 dan itibaren başladık canım
26 da başladık 3 günde bir hala devam ediyoruz
Busra_2018 33+3 te girdim ilk defa. Her hafta gireceğiz bundan sonra nasipse