KubraatMacit Melikeemre ben ilk hafta alıştırmadım daha da tutmadı 6 ay gece uyuturken çok zorlandım ağızındaki emzik olsa rahat uyurdu
Arven İlk 6 hafta çocuk doktorları vermeyin diyor anne göğsüne alışması ve damak gelişimi açısından istemezse ilk 6 hafta vermem
Ayseyldrmm İlk bir ay sakıncalı diyorlar damak gelişimi için😊 bir ayı atlattıkdan snra yavas yavas alıstırın diye okumustum😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi Melikeemre bende verdim çok rahat okuyup tok olsa bile ağladığı zaman veriyorum ağzına kendisi de rahat ediyo