babysevgi Aysealp şükür güzel gidiyorrr eylül anneleri doğuruyor sırada bize geliyor 😛 büyük şeyler tamam ama kıyafetler vs yok denecek kadar az :)
sukayhanacar Aysealp valla güzel gidiyo bacak sendromu dısında onunla da artık yıllardır birbirimize alıştık zaten. her şeyi tamam hemen hemen ufak tefek eksiklerimiz kaldı. yeni sezonhn gelmesini bekliyorum bi kaç kalın tulum almak için
Zeynepekr Aysealp Güzel gidiyor elhamdulillah.Cuma kontrolümüz var çok özledim bebeğimi💞 Eksikleri bitirmeye çalışıyoruz bir yandan da . Artık gün saymayı bıraktım çünkü tutamıyoruuuuummmm zamanııı 🎶🎶
Gamze7667 28+4üö Bacak ağrıları bel ağrıları dışında iyiyiizz çok şükür 🐣 Çoğu eksğimizde tamam sadece bez ıslak mendil dolabı vs kaldı☺️
IincciI 28 haftalık olduk prensesimle çok şükür herşey güzel gidiyor. Sadece karından kilo aldığım için bel ağrısı çekiyorum 🙄🤦🏼♀️
Havin-11 IincciI yaa bel ağrısı ondan mı oluyor. 3 gündür bende bel ağrısından çekiyorum 3 kilo aldım oda sadece göbekten merak ediyordum bu kadar az kiloyla belim nasıl ağrır diye
minikmucizem1_ Aysealp bizde tam 28 haftalığız çok şükür güzel gidiyor vajinada batma yaşıyor musunuz kızlar
Humaninannesi20 30 haftalık olduk bugün Hüma kuşumla 💗 vajinal varis sorunum var çok ağrı yapıyor yalancı kasılmalarım var pek bie huzursuzum şu 6 7 haftayı da atlatsaydık hayırlısıyla gerisini düşünmüyorum
Bebegimmm120 Humaninannesi20 bende 30 hafta 2 günlük benimde üstümde bir halsizlik ve sancı hafif oluyor gidiyor
Seyma_kaan Humaninannesi20 bizde 27 hafta olduk bir hüma da ben büyütüyorum içimde 😊 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🐣😊
Lalammm Humaninannesi20 ayy al bendenden o kdr 28 haftadym vajinal varis agri yapio bide enfeksiyon varmis ikisi birlesdi karnimdada kasilma cok oluy9r ya bazen ozellikle yorulinca cocuk kndini hep saga topluyor bugun cok oldu korkdum. Varis agrisi zonklar gibimi oluyor cnm resmen oram aciio ya 😔
Nezosikra Humaninannesi20 normal mi doğum yapacaksınız yanlis anlamayin bende de vajinal varis varda suan baya düşünüyorum 27+3 günlük hamileyim beni baya düşündürüyor inslalah normal doğum yaparım
SKelebek Aysealp 29+4 11 kasımda allah izin verirse kavuşacağız .. Bugün gardolabımızı kurduk. Bebek arabamızı aldık daha yeni yeni başlıyoruz almaya. su azlığım ve kramparım dışında herşey çok iyi Allah’a şükür ..
Defneada SKelebek benim de ilk kızım 11.11.2005’te dünyaya geldi :) nasipse 15 yıl sonra bu kızım da 11.11.2020’de dünyaya gelecek :) sağlıkla gelsinler 🙏🤲❤️
Ayyse34 Kızlar merhaba şimdi karnıma yağ sürücektim tam dogum çizgisinin orda çatlak gördüm sabah hiçbişi yoktu gün için de de ya 😔😔😔26 +3 haftalığız şimdiden başlarsa yandım her akşam yağ sürüyorum
minikmucizem1_ Ayyse34 bnde banyo sonrası krem sürüyordum ama bi baktım kırmızı kırmızı çatlamışım 🤦♀️
Aysealp Ayyse34 malesef neler sürdüysem olmadı bir gün bir kalktım şok oldum bi anda başlafı ve önüne geçilmiyor olacağı varsa 😑
Aysealp Thsjdn bazen çok hareketli bazen durağan geçiyor yada çok yoğun günlerde biz hareketli olduğumuz içinde böyle oluyor olabilir👍
Ayyse34 minikmucizem1_ ya napıcaz dah çok erken değil mi ben doğumdan sonra olur heralde olsa da diyordum bugün arkadaşım yanına gittim doğum yapmıştı erken hemde o da çatlakları olmuş gösterdi neyse sağlık olsun artık bebeğimiz sağlıkla gelsin de inş 🙏