uysal27-a Merhaba 26. Haftadayım. Bebeğimin hareketleri 2 gündür çok yavaş hatta bugün azdı. Çikolata vs bir sürü şey yiyip uzandım ancak hareketlenmedi. Acaba durum nedir beklenmeli mi normal midir ya da tedirgin olmalı mıyım?? Teşekkürler 🙏🏻
Deletedmom54 uysal27-a siz yorulunca bebek de dinlenmeye geçiyor olabilir Yorucu günler mi geçirdiniz acaba
uysal27-a pinarzen yani öyle aşırı diyemem ama gün içinde yine de belirli saatlerde özellikle de yemek sonrası fazla hareketlenirdi. Bugün ise yemekten sonra uzanmama rağmen hiçbir hareket hissetmiyorum.