Nesrin_sipahi Evet kızlar yolun yarısını yarıladık sayılır. Allah’ın izniyle ❤️ Biz bugün 29+2 olduk…🙏🏻 nasıl gidiyor hazırlıklar şikayetleriniz nelerdir. 😊 bizde bugün alt tarafımızda bi acı var sebebini anlayamadık sizde durumlar nasıl..
Sehergul Nesrin_sipahi 29+3 de ben oldum artık sıcaklar zorluyo gece uykular azaldı binada şükür benimde kasıklarımda ağrılarım oluyor🤲
eymenMomy_ Nesrin_sipahi bizde 29+2 haftalığız🥰♥️ karnimda acayip titremeler oluyor anlam veremedim 🤷♀️hıçkırık diyorlar🤔
Ahsend49 Nesrin_sipahi ayak tırnaklarımı bile kesemiyorum eğilip 😔 karnım ağrıyor kaç gündür üşüttüm galiba diyorum . Doktora gidince söyledim sancıma baktı sancı mı yoksa afedersin ishalden dolayı bağırsaklarımdaki ağrı mi diye. 🤦🏼♀️ Çok zorlanıyorum artık her an doğuracak gibi . Sabahları başlayan ağlatan bacak krampları vs vs 😔
daisybebek Nesrin_sipahi 29+2 🥰 dünden beri daha sert tekme atmaya başladı narinlik kalmadı korktum hatta 😂 iyiyiz şükür Allah hepimize doğduğunu nasip etsin
Merve1656 Nesrin_sipahi bebek ters dönmüştür o acıyı ben 2 haftadır çekiyorum doktor bebeğin kafası aşağıda o ağrı yapar dedi
Angelada Nesrin_sipahi siddetli değil cnm arada geliyor gobegimin altında belki sizin bebek ayağıyla basıyor olabilir geçmiş olsun. Büyüdükçe ağrıları çoğalıyor sağlıkla gelsinler ’de
Nesrin_sipahi Merve1656 canım bir keresinde daha böyle bi acı yaşamıştım doktor ters döndüğünü demişti.. ayaklarının rahim üzerine geldiğini söylemişti ama sonra tekrar döndü. kafası aşagıdaydı şimdi gene aynı acı bende aynısını düşündüm…sanırım ters döndü gene ayakları falan geldi diye düşünüyorum bu sıra çok ulturasona girdim randevumuza var daha bakalım inş bi sıkıntı yoktur 😊 sizede çok geçmiş olsun 🌸
Nesrin_sipahi Angelada amin canım evet bir kez daha yaşadım bunu ayakları rahim üzerine geldiği için yaşamıştım sizede çok geçmiş olsun sağlıkla alalım kucağımıza 💕
Nesrin_sipahi Sehergul canım çok geçmiş olsun sağlıkla alalım minnoşlar kucağımıza inş kasık agrısı bizdede var doktorum normal demişti 😊
Nesrin_sipahi eymenMomy_ ahhh hiç deme 😂 elektirik çarpıyor diye korkuyorum 😂😂 çok güldürüyor o titremeler beni sağlıkla kucagımıza alalım inş cnm 🌸
Selcankokalan Benzer haftalarda benzer şeyleri yaşıyoruz sanırım benim de doktorum rahim büyüme ağrısı demişti
Nesrin_sipahi Selcankokalan evet canım her doktor birbirine benzer şeyler söylüyor sağlıkla alalım kucağımıza inş rabbim çektiğimiz tüm sıkıntıları onları kucağımıza aldığımızda unuttursun inş 🙏🏻🌸
Nesrin_sipahi Ahsend49 çok geçmiş olsun cnm geçen hafta yaşadım yaşadığın sıkıntıyı karında sancı belde sancı ishal çok korktum ama hiç bişey çıkmadı şükür inş sendede öyledir üşütmüş olabilirsin hamilelikte biraz daha narin oluyoruz çok geçmiş olsun sağlıkla kucağımıza alalım minnoşlarımızı inş ❤️
gozdelilip Ahsend49 canım krampların için bolca sade soda iç gerçekten ben 3 gün içmeyim kramp giriyor ama düzenli içince çok iyiyim hiç olmuyor 🧿
Nesrin_sipahi daisybebek allahım sağlıkla kucağına aldırsın kuzum bizimkinin hareketleri çok azaldı 😔