Glstnn1 Merhaba hanımlar, Haftadayım ama hala mide bulantılarım devam ediyor. Siz bu durumu nasıl atlattınız 16 hafta itibariyle biteceği söyleniyor sizce doğru mu ?
Ayseozmenucar Glstnn1 kaçıncı haftadasınız bende 7. Ve 8. Haftada guzel çektım şu an 11 deyım bulantı yok ama iştahsızlık var onun da geçmesini beklemekteyım
Yooop Glstnn1 Geçiyor merak etmeyin bende ilk zamaarda tek lokma yiyemiyordum şu bile midemi bulandiiyordu zayiflamistim halim yoktu ayağa kalkmaya ama şuan 4. Aydayim ve çok şükür geçti 3 haftadır çok iyiyim inşallah sizde öyle olursunuz
Glstnn1 Umarım en kısa zamanda geçer bir kadının yaşayabileceği en sıkıntılı süreçler 🤦♀️sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏😊
qqulsum Yooop bende şuan 8. Haftamdayım tam olarak dediginiz gibi su bile icemiyorum prilam ve dramamineyi donusumlu kullaniyorum siz neler yaptiniz acaba bu surecte yemek icin kendinizi zorladiniz mi
Yooop qqulsum Tabiki zorluyordum diyordum bebeğe bisey olmasın falan bide insan korkuyor yani bebeğe bisey olur yemezsem içmezsem diye ama salatalık domates böyle ekşili tuzlu yapıp yiyordum ekmekle kuru kuru neredeyse 3 ayım öyle geçti çok zayiflamistim ilaç falan kesiikle kullanmadım ama şimdi iyiyim gene de biseyler yememiz gerekiyor bide ilk zamanlar çok aç hissediyorsun kendini kaynanam hep diyodum annem açım ama yiyemiyorum diye çok kötüydü ama susuzlukda insana açlık hissi veriyormuş bol nol şu icmeliyiz