Kızlar 16 haftalık hamileyim. Bir haftadır kıvrandıran gaz sancıları çekiyorum, ağrımayı bırakıp artık acımaya başladı karnımın içi. Yürüyüşler, egzersiz, ılık duşlar, hiçbiri işe yaramıyor. Bu arada gaz yapan yiyecek ve içeceklerde tüketmemeye çalışıyorum ama banamısın demiyor 😖Benim durumumda olan varmı ya da daha önce böyle bişey geçiren? Nasıl başa çıktınız?