Fundaoktay şimdi cnm aslında benm hikaye baya uzun sana özet geçeyim rezerv azlığı problemim varmış benm ama öncesmde iki tane düşüğüm var tüp bebeğe yönlendirdiler orda rahim filminde sağ tüp kapalı çıktı aynı zamanda orda bir çikolata kistim varmış rahimde de bir tane miyomum vardı ama riskli yerde değildi iki tüp bebek başarısız oldu birinde yumurtam bile çıkmadı diğeri de kimyasal gebelik üçüncü tedaviye başlayacağımız zaman kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim sende ümidini kaybetme olumsuz düşünme hemen