Curcuu_ bana doktorum güzelce kaynattıktan sonra bir şey olmaz demişti
Ben yine de bir kez günlük süt ile yaptım , yogurdun tadı tıpkı hazır yoğurt gibi oldu üstünde hiç kaymak olmadı ve istediğim kıvamda olmadı… eski mayam boşa gitmiş gibi hissediyorum yıllık maya olmuştu artık kullana kullana sert yoğurt mayalıyordum , bu yoğurtla nasıl maya olur bilmem ama…
Tekrar sütcuden almaya devam edeceğim , malesef ülkemizde hazır sütlerin hiçbiri süt olmadığı için uluslararasi önerilere uyamıyoruz…