Çok merak ediyorum arkadaşlar çatı muayenesi doğum için biraz yardımcı omur mu ? 37+2 yim yarın çatı muayenesi olucam. Herşey normal gidiyor şuan bebek kanalda değil daha. Ama yarın muayeneden sonra değişen birşeyler olabilir mi ? Muayeneden sonra nişanı gelen çok kişi oluyor okumuştum doğumda yaklaşmış oluyor mu acaba ?