bende şuan 17 haftalık hamileyim belimde iki tane fıtık var hamileliğimin başından beri zaten olan ağrım çok daha fazla olmaya başladı temizlik yaptığım gün akşamına ayağa bile kalkamıyorum. En büyük tavsiyem asla kendini yormaman , ağrın olunca da normal bir kremle ya da yağla masaj yaptır o da iyi geliyor.