Benim bebeğimde de kist vardı ve baya büyüktü. Ama 26. Haftadan sonra kendiliğinden kayboldu. Beyin büyüdükçe içini sıvı dolup boşalıyormuş buna da kist diyorlar. O yüzden hiç kafaya takmayın. Ben de çooook ağlamıştım çoook üzülmüştüm ama sonra çok rahatladım. İnanın hiç kafaya takıp kendinizi üzmeyin. Bebiş gayet sağlıklı😊☺️