carsamba günü tüp bebek polikliniğinde ilk defa muayene oldum alttan rahimde kalınlık var dedi test istedi 🤰🏼 negatif çıktı rahim filmi istedi yarın cektiricem ama emin olmak istediğim için bugün tekrar kab verdim bilaç saate sonuc cıkacak bana ortak olun yarın film cektirmeyeyim💃🏻💃🏻 hayırlısı tabiki