Fundacenet 29+5 haftalığım çok sabırsızlanıyorum doğum için biran önce kavuşmak istiyorum 😊🥳 Peki sizce kız bebekler erken mi DOĞAR
MYstryy Fundacenet hayirrr ne kiz bebekelr gordum 41 42 zorluyorr ne erkek bebkler gordum 36 37 de doguyor.. bebege bagli o karar veriyor acikcasi
iremss Fundacenet bebek karar verir herkes bana dedi kızlar erken gelir diye 37. Haftada her şey hazırdı 39+6 mecburi sezaryen oldum kızım gelmedi kendi isteği ile 😂😂😂
Merve9425 40+1 olduk tık yok inanmayın bu hurafe şeylere gerçekten 😊bende bi hevesle hala bekliyorum bakalım yarın randevum var sabırsızlıktan artık sezaryan düşünüyorum