maggie Merhaba gebelikte ağır kaldırmak riskli denir ya ben biraz ağır kaldırdım ama dinlene dinlene yukarı çıkardım ve hiç zorlanmadım ama eşim o kadr çok kızdı ki beni de pimpirik yaptı bir şey olmuş mudur diye. Bebek hareket ediyor hissediyorum.
turgutugra maggie halı sirkersen koltuğu kaldırırsan çok riskli olduğunu biliyorum. Ama yine de boşver eşin yapsın ne yapilacaksa, başka zaman yapmazlar 😁
Hdhdhd maggie maggie canim.hic korkma.birsey olmaz Ben 112 de calisiyorum gebeligimi gec farkettim ve cok hasta kaldırdım belimi.incittim spora gittim hopladım zıpladım bi ilaç almıştım onun da düşük yapıcı etkisi varmis öğrendiğimde her doktor kesin düşer dedi Şükür birsey olmadi hareketleri varsa zaten ileri haftadır o kadar pimpiriklenme RABBİM koruyor esirge ama herseyde birsey olur mu korkusu yaşama asla
turgutugra Pek birşey olacağını düşünmüyorum zorlanmadıysan sorun olmaz ama ara ara takip et bebişini
turgutugra maggie eşin de senin ve bebişin için endişelenmiş doğal olarak 😌 yarın doktoruna da sorarsın.. birşey olmaz Allah’ın izniyle 😌