Mesevda ilk kez ac gidildiğini duydum nst ye aksine tok gel derler çünkü bebek harektleri tokken daha yoğun olur kan şekeri yükseldiği için bence başka birşey icn ac gel dedi canım.. bide nekadar erken net yapıyorlar ben 35. De başladım 🤔 ac gitme olayına sasiridm