Kizlar 24+2 yim ben karnimda sertlik yok yumusak cok nadir sert oluyo sert olup yumusak olmasi neye bagli bi bilginiz varmi bazilari diyoki aa karnin neden yumusak sinir oluyorum acaba sertmi olmasi gerekiyo diye dusunuyorum ilk bebegim oldgu icinde bi fikrim yok malesef