1234j 2 gün oldu su gibi akıntım oluyor birde kasılmalarımda çok oluyor 36,2 hamileyim normalmi yoksa hastaneye mi gidim ???
Naciye-06 1234j Bende 37 deyim 1 haftadır benimde normalden fazla akıntım oluyo canım son zamanlarda normalmiş ama yinede sen bi doktoruna danış istersen
XGlcn 1234j su gibi geliyorsa bir doktoruna danış derim. Bu belki bebegin suyunun azalmasi olma ihtimalide olabilir. Allah yardimcin olsun
suhedaaa 1234j bende 33 +1 haftalıgım 2 gün önce 1 cm açılman var demişlerdi. Bugun de uykudan uyanırken böyle su gibi bişey geldi azıcık lavaboya giderken idrarımı yaparken sancı giriyordu altıma, bilemedim ne yapsam 🤷🏻♀️