Ftmugr Arkadaslar 12+4 haftalik gebeyim yurtdisindaki doktor demir ve magnonorm ilacari verdi ama bana asiri derecede gaz ve ishal oluyorum olanlarininz varmidir karin agrimda cok oluyor
ElifKarata Ftmugr canm ben magnezyum kullanıyorum ismide magvital doktorum bana bu ilacı kabızlık yaşadığım için verdi günde 1 tane içiyorum taki ishale çevirene kadar ishal olduğumda gecene kadar içmiyorum İshal geçince tekrar kullanmaya başlıyorum
Ozgezafer Ftmugr bendede kan ilacı içtiğimden beri ishal vardı zayıfladım bile bu yüzden doktor ara ver işaca desi şuan normale döndüm yoksa gaz sancısıyla birlikte ağrı karın ağrısı çekmek doktoru bile tedirgin etti
Bernaaa Ostrocare die bir magnezyum kullanıyorum normalde belimde 3tane fıtık var ilaç çok iyi hic ağrım olmuyor şükür...yan etkisini de görmedim hiç
Ftmugr Ozgezafer kesinlikle bende kilo alamiyorum ve agrim gazim asiri sidetli doktoruma gittgimde umarim banada icmememi soyler