Karadeniz61 canım benim normalde adet olacağım zaman sadece bel ağrım olurdu. Ben adet olacağım zaman olamadığımdan ağrı çekiyordum, gecikmeler başlayınca bir de göğüsümde sızı şeklinde ağrı olunca aslında hissettim ama ümitlenmemek için bastırmıştım. Adetim 5 gün gecikince sağlık ocağında test yaptırdım pozitif çıkmıştı🤲😍 Göğüste sızı bir değişik oluyor, sütyensiz duramayan hatta sütyenle yatan ben takamaz olmuştum o derece