Merhaba arkadaşlar, 39 40. Haftalardaki çoğu annelerimiz bir çok postta hiç bir belirti olmadıgını yazmış, ben 36. Haftadayım aşağıya baskı, adet ağrısı, kasık ağrısı, sertleşme sıklıkla yaşıyorum. Acaba bu doğumun 40. Haftaya kadar kalmayacağının işareti olabilir mi? 🤔 tecrübeli veya bir fikri olan herkese şimdiden teşekkürler ☺️