Kızlar iyi akşamlar
bu platformda ilk hamileliği olanlar kadar , tecrübeli annelerde olduğu için sizlere sormak istedim. 3 gün önce sezaryen oldum. Yürümek oturmak okadar zorlamıyor ama yatıp kalkarken acır korkusuyla çok zorlanıyorum. Belim sırtım bacaklarım acayip ağrıyor( dikiş yeri acımasın diye hep belime sırtıma yüklendiğim için be yatarken sadece sırt üstü yatıp uyurken hiç kıpırdayamıyorum) bu ağrılar sızılar tahmini ne kadar sürede geçer? En azından korkmadan rahat hareketi edecek kadar. Ayaklarım arı sokmuş gibi şiş sanırım ödem. Bunlar normal mi ne zaman geçer ? Son olarak Perşembe günü kontrolüm var sanırım doktor dikişleri alacak. Dikiş alırken acıyor mu ?