Kizlar şimdi hepimiz post açıp doguramiyoruz diyoruz ya mesela ben 39+5teyim hiç ağrı sizi sancı falan yok buda tabi merak uyandırıyor beni görenler daha göbeğin düşmemiş zamanı var dedikçe sinir oluyorum 🙈😂😂😂 bu doğurdum yazan arkadaşlar bir anda mi doğum başladı yani bizim gibi hic bişey yokken mi ?yoksa mesela 1 haftadır ağrı sancı falan olduda sonra mi bebisler geldi ??